събота, 31 май 2014 г.

A BREATH of VINTAGE

blazer - BENETTON
belt - Kenvelo
trousers - DIKA
shoes - MANGO



Почти невъзможно ми е да опиша с думички , какво изпитвам когато си сглобявам даден тоалет /outfit :) ? / , определено е нещо много лично и точно за това му обръщам и толкова внимание , карайки хората около мен да ме снимат с и без повод / ще ме извинят /.Баба беше шивачка и сега аз наследявайки машините й ще се опитам да попия от заряда който самите те носят и да продължат да си използват по предназначение.Панталончето с което съм е от DIKA 34 размер (развалих един костюм) , но ми беше доста дълъг и широк , тук е по/преправен от мен (смятам добре) и вече става за носене.Имам си и тънко лачено черно коланче с златна тока от Kenvelo , а за да не е vintage само бутона от ефекти на телефона си сложих и розовата блуза на мама ушита през 1989 г. + цикламеното сако на Benetton ,защото ми е любимо просто .А за чантата исках да кажа ,че е много удобна , също лачена , препоръчвам на тези който са от Пловдив , за 10 лв на БГ марката Корона , имам и червена лачена , синя , змийссски принт и т.н.

Няма коментари:

Публикуване на коментар